Bestaat er een betere periode om te ondernemen dan tijdens je studententijd? Dat dachten ook de vijf gezichten achter het nieuwe, Gentse kledingmerk MORIS & MILOU. De jonge ondernemers begonnen hun start-up in oktober 2016 als zijnde hun afstudeerproject aan de richting KMO-management. Ze kozen ervoor een collectie sweaters te ontwerpen en op de markt te brengen. Er is een mannenlijn MORIS en een vrouwenlijn MILOU, samen het onafscheidelijke duo MORIS & MILOU – twee namen met karakter waarmee de drager van de sweater zich weet te identificeren en onderscheiden van de rest:

  

MORIS: “A man who is mighty and has a positive outlook on life. He is really good-looking and likes to impress others. He’s seen as a very special person.”

MILOU: “A woman who is mysterious and shows interest in others. She often bursts out in laughter. She is very open towards others and never upset.”

In maart 2017 begon de verkoop en momenteel zijn de kledingstukken reeds in negen winkels – verdeeld over Vlaanderen – te verkrijgen. De hele collectie is limited edition, dus voor zij die zin hebben in een hippe sweater, aarzel niet! De verdeelpunten zijn te vinden op hun Facebookpagina.

Meet Me Magazine steunt (jong) ondernemerschap en geeft deze maand een MORIS & MILOU-sweater weg. Volg de stappen op onze wedstrijdpagina en wie weet word jij de gelukkige winnaar van de roze Milou sweater. Give it a try!

Wil je meer te weten komen over dit leuke merk? Volg hen op Facebook & Instagram, of stuur een mailtje naar morismilou@gmail.com.

©Sam Loyson

Comments

comments